Stoppad av Polis..

Idag när jag skulle åka och hämta mitt registreringsbevis för min moppe så blev jag stoppad av en polis. Han vinkade in mig och frågade något på Thai, sa att jag knappt inte pratar Thai, på Thailändska, men vi kan försöka, då visade han upp ett körkort, och jag sa att jag inte hade något, då ville han ha 100b, det fick han, och han log, sen sa han bye bye till mig..

hahahaa. Snacka om att allt går och lösa med pengar!


19 kr kostar det och köra utan körkort här i Thailand, hahaha.. mutor ?


Mitt vrålåk, gör ca 100km/tim... Wrooooooooooooooooom!

Kommentarer
Postat av: "In vino veritas"

Hm skumt?! :P



Well, skönt iallafall att de löste sig snabbt!

2010-01-06 @ 06:35:40
URL: http://jisx.blogg.se/
Postat av: Anna

19 kr .. de va ju inget ... hade vart värre om du åkte påt här hemma .. hah

2010-01-06 @ 17:40:40
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0