Mer naket åt folket..

Tror inte det skulle skada världen om fler människor gick nakna, skulle vara bättre tror jag.. haha.
Iaf vill jag bara säga att det är såå jäkla fullt med tjejer som solar på dagen med bikinin knäppt, sen på kvällen går dom med en tubtopp och så ser man märkerna ifrån bikinin.. hum..

Varför inte sola toppless och få lite färg på brösten ? mig stör det inte, tror inte det stör andra heller..
Aja, skulle jag varit tjej så skulle jag legat i string och solat toppless, why not ?

Ville bara säga detta, och avreagera mig lite, hade en diskution med en tjej ifårn england igår ang detta.

Håller du med ?

Pöss och mer naket åt folket..



Kommentarer
Postat av: Rosanna

Såklart man hade solat toppless om det inte hade funnits tusen snuskgubbar som sitter och glor, då är det inte så kul faktiskt haha ^^.

2010-01-25 @ 00:45:36
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: sara

är sjukt farligt att sola topless vet du hur käsnlig brösten e?

2010-02-06 @ 09:54:56
URL: http://lingonknopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0