Idioter eller ?

Igår gick jag med min gamla chef, hans fru och barn på Bio här i Bangsean, vi såg AVATAR, som för övrigt var en rikgit skit film. Visst var det häftig gjort, men inte mer...

Men när man går på bio här i Thailand så finns det VIP säten och delux säten, vi satte oss på Delux och det var toppen, tills filmen började, då satte dom på AC`n på 10+ grader och man frös ju faaaan som en hund i 3 timmar, Vilka jävla idioter, så är det alltid i Thailand på Bio, svinkallt. Iof kankse det är en försmak på vad som skall komma i SVerige, men jag frös konstant i 3 timmar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det förstår jag du gjorde då .. jäkla tempskillnad det vart !!!

2010-01-07 @ 05:35:37
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0