Är detta vägen till att bli modell ?

För 5 år sedan då jag började fota modeller så blev jag medlem på Modellbilder.se. Där träffas, fotografer, modeller, make-up artister m.m.

Här kan du bli medlem som fotograf, modell eller make-up artist. Betalar du får du tillgång till mer på sidan och kan göra mer, men du kan även bli medlem gratis....

Jag tror att många tjejer tror att detta är vägen till att bli modell, men den vägen är både lång och smutsig. Och modellbilder.se är nog kankse inte rätt väg om du vill bli modell, 1, kanske 2 av 100 modeller som är med på sidan blir riktiga modeller och kan försörja sig på det!

Sidan hjälper iaf till och få kontakt med fotografer för att få en start på modellandet. Vilket är bra som ny modell så man kanske inte vet så mycket om hur en plåtning går till och så.... Men det gäller och se upp, det är just i början av modellandet som man är som svagast...

Jag tror inte Modellbilder.se är vägen till att bli modell, men jag tror att du kan få god hjälp på vägen, bara vara försiktig, för det finns mycket skit där ute....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0