2 nya buddha..

Fick tag på två extremt fina och väldigt bra Buddha när jag var med Fon sist i Bangkok. Namnet på Buddhorna var, Låmm Puun Tåå. Svårt och skriva ut det ska uttalas, men men..

Iaf var en av buddhorna 103 år, vilket är väldigt ovanligt att få köpa eller att få tag på, men Fon lyckades efter mycket om och men, men det kostade, hahahaa..

En var bara 53 år gammal och var "rätt" billig.. Sen köpte vi 5 små buddha som kostade 100b styck, och pengarna gick oavkortat till templet som hjälper föräldrarlösa barn, så du var 500b ingenting...

När man nu går på stan med buddhan runt halsen så tittar många, och undrar vart jag fått den ifårn *skojj*


Här e mina buddhor, buddhan till höger är det som jag nu har på mig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Såå fina buddah du köpt !

2010-01-14 @ 08:23:44
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0