Först i Sverige..

Vet inte vad det kommer ifrån, men mamma säger att jag alltid har varit intresserad av plan ända sen jag kunde peka och säga plan när jag var liten!

Och som många bloggläsare redan kanske känner till så har jag fotat rätt mycket plan på Arlanda. Vet inte rikgit vad spänningen är me det, men man vet aldrig vad för typ av plan som kommer, kanske därför jag tillbringar några timmar där varje månad!

Nu har jag iaf gått ett snepp värre och kanske mer extremare åt att fota flyg! Ska börja som först i Sverige att fota flyg genom ett teleskop (stjärteleskop). Ett teleskop som man egentligen tittar på stjärnor med..

Mer info och bilder kan ni läsa på:
www.extremespotting.se
www.extremespotting.blogg.se



Såhär blir bilderna...

Kommentarer
Postat av: Ph

Grymt! Scrollade igenom hela bloggen. Rustigt impad över hur bra bilderna blir (iaf i litet format). Vore kul att se en "markbaserad" jämförelse mellan brännvidder (typ 10, 50, 100, 200, 500, osv) plåtat mot nåt objekt långt bort. Tex ett hus eller fordon.

2010-05-05 @ 02:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0