88.3 kg

Faan, jag väger 88.3 kg, det kan man inte se när jag står framför spegeln och posar naken, haaha.  Men nu är det slut med all skit mat och dags för en diet och träning på det! Kommer nu att köra Cambrige metoden i 2v, med kombinerad träning bestående av gång och cykling.. Dags och börja bränna fett nu!

Orkar inte direkt förklara varför jag väljer och köra Cambrige, men jag vill komma tillbaka i den vikt som jag hade när jag spelade hockey på elitnivå, och det var 77-78 kg... Inte omöjligt iaf...

"Enbart Cambridgemåltider, dvs. 3 st måltider per dag.
Du äter 3 måltider Cambridgekuren per dag, vilket motsvarar ett totalt dagsintag om 470 kalorier. Till detta måste du dricka minst 3 liter vätska. Viktreducering ligger mellan 1,5-4 kilo/vecka, samt att du får i dig alla näringsämnen du behöver. På "ren kur" blir du inspirerad och motiverad, tack vare det snabba resultatet. Du blir pigg och får överskottsenergi samt en känsla av upprymdhet. Dina hungerskänslor avtar."

Aja. dags och börja..


Kommentarer
Postat av: Johan.se

Den bästa accosearen på stranden är en tvättbräda :-)

2009-05-15 @ 15:45:29
URL: http://www.johan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0