Sista timmarna, jobb jobb, strul strul....

Ntimmau är det inte många timmar kvar tills taxin kommer och hämtar mig och jag ska till Bangkok, och BMK. Men innan dess så har jag nu faaan jobbat klart. När köket och allt var på plats så skulle vi testa så det inte läckte något vatten, vad händer då ? Jo, det är stopp någon stans i ledningen, helt galet.. Efter uppsågade tak, så kom vi på att felet kan ligga i väggen. Så då började vi leta i väggen, två stora hål fick vi göra, sen fann vi problemet. Det var sement i röret, som gjorde att det inte kom något vatten till köket, hur faaaaan det kan vara sement i ett vatten rör..

Iaf så fixade vi det nu, nya rör på plats, och just i detta tillfälla så håller dom på och murar igen hålerna, även taket är nu fixat.. Skönt. Nu slutar jag jobba för idag, om bara några timmar ska jag till Bangkok..

Kommer att skriva blogg ifrån Bkk samt flygplatsen sen..


Mr one shop bilar fram vattenröret som det är stopp på...


Vattenledningen som det är fel på, fick bila upp rätt mycket..


Felet hittade vi i taket sen, jävla sement i en t-koppling, fuck....



Här ser ni sementet i rörer, vilket gjorde att vi fick jobba 6 timmar med att lösa problemet.
Säger det, att jobba med thailändare är blaha blaha, haha...


Kommentarer
Postat av: Sarah...

MBK ä rmin favviplats i hela bangkok!! jag är avisa

2009-03-18 @ 17:05:16
URL: http://hannahpannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0