Kan inte sova...

Fasiken vad svårt det ska vara och sova då, har inte lyckats vända på dygnet än. Kl är 02.00 här tror jag och jag är pigg, jag försökte sova vid 21 thai tid, men somnade då bara en stund, nu har jag varit vaken i någon timme.. Ska väl försöka sova nu efter att jag skrivit klart detta blogginlägg...

Sitter iaf på balkongen nu, fläktar gör det, såå skönt! kankse runt 23.24 grader varmt, en behaglig värme..

Godnatt!


Bilden är tagen ifårn balkongen med lång slutartid, e så mörkt så man knappt inte ser..

Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

Längtar efter mamma, därför kan du inte sova...hihi

Ses i morronbitti, hoppas jag. Här är det snöstorm så jag räknar med försening....men de har nog plogat på bra.........

2009-03-10 @ 07:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0