Ännu en till tatuering..

Så, nu har jag nog gjort min sista tattuering, 3 timmars pinande, denna gjorde faktiskt jäkligt ont.. Hade funderat länge på om jag skulle vilja göra en Buddha tatuering eller inte, dels för att det är en tatuering, sen dels för att göra den rätt och göra så att man respekterar dom som är buddhister, men jag pratade med två stycken här nere och fick "godkänt" av dom..

Valde att göra min tattoo hos TIGER TATTOO i pattya, rikigt seriös kille.. Slänger upp en bild på tatueringen, fler bilder som mamma tog under tatueringen kommer upp senare under dagen!


Berry skissar fram min tatuering...


Gjorde faaan rikigt ont, 3 timmars lidande...


Berry jobbar på..


Slutresultatet... Dock svullen & röd....

Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

Den är snyggare i verkligheten....konstig på kort

2009-03-15 @ 12:41:25
Postat av: Phueng

Det är mycket trevligt Tatuering! Kyl! Det ser trevligt, särskilt på din hud .... trevligt. \\(^.^)//

2009-03-17 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0