4500 kr på 4½ timme..

Vilka jäkla dag det har varit, dagen börjar med stress då ett projekt ska vara klart, sen ska jag ner i ett ventilations rum och fixa golvet där. Slipa av det med en maskin som först kom kl 12.30. Sen upptäcker vi att man måste använda en industridamsugare när man slipar golvet för att det dammar så förjävligt. Sen hade vi inte, och får den först imorgon bitti..

Aja, plåster på såren så gjorde jag ett jobb idag, efter mitt "vanliga" jobb, som jag hade fast pris på, måla vardagsrum & ett sovrum, pris 4500 kr, och det gjorde jag på 4½ timme, rätt bra. Slår man ut timmpriset så hamnar det på 1000 kr/tim, hahaahah.

Det är sådana jobb som gör att jag kan åka till Thailand lite då och då...


Kommentarer
Postat av: M..M....

Snyggt :)

2009-03-04 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0