utveckling & mycket nu...

Sjukt jäkla mycket nu med mitt nystartade företag och allt runt om kring, har ju lovat att ge lite tips & trix, men det får tyvärr vänta några dagar, men så länge tänkte jag visa lite hur min utvecking har gått som som fotograf..

Kan bara säga en sak, övning ger färdighet, men tips & massa trix på vägen gör bara att utvecklingen går forttare, och tyvärr har jag inte fått så mycket tips och så, har testat, lekt mig fram med allt och låtit allt ta sin tid...

Här e bland dom första modellbilderna som jag tog för ca 4 år sedan!


Min första modell, Karin..


Karin & sussie som sminkade på min första plåtning..


Min första utomhus session, modell mins jag inte, ahaha..


Min tredje plåtning...

Så såg det ut för 4 år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0