Fram och tillbaka till J-köping..

Igår bestämde jag mig för att köpa en ny kamera, hade fått kontakt med en gubbe vars namn var Everth och bodde i jönköping! Han hade en Nikon D300 som var mindre än 6 mån gammal, inkl batterigrepp, 8 gigs minneskort m.m. Allt var i sådant super skick att det inte gick och motstå, så jag åkte ner och köpte kameran av han!

Ord pris för att ligger på drygt 18.995 kr, men han ville ha 10.500. Jag prutade till 10.000 jämnt, vilket är ett sjuuukt bra pris! Galet, wiiiieeee !

Så idag äger jag en Nikon D300 istället för min gamla D80 som jag sålde till en kille som hette Jonas, fick 6000 kr för den, vilket är rikgit bra betalt, men kamera var i toppen skick, så 4000 kr la jag imellan för att få en mycket mycket bättre kamera, bra va ?

Aja, nu blir det och läsa en manual på 380 sidor, finns rätt mycket inställningar med nya kameran!


Påväg ner till Jönköping..


Kanon väder neråt i landet..


Hemma med min nya älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0