Faaan vad dyrt, men men...

Kom nyss hem efter 4 timmar på stan och lite shopping med min tjejkompis Louise! Blev en hel del kläder, och lite skor. Det bästa jag köpte var nog mina Replay jeans som satt sååå jäkla bra, och rikigt snygga på, men sen kostade dom 1800 kr, det är faan dom dyraste jeansen jag köpt, men men...

Iaf så köpte jag 2 par jeans, ett par röda chinos, as snygga med vita skor till sen, lite vågat, men coolt! Blev 2 par skor, ett par Converse, och ett par låga tyg skor, en fräsh sommar skjorta och ett par boxer..

Vad allt kostade vill jag inte säga, men det gick en hel del pengar iaf.. haha..

Nu blir det och titta på Tennis, Hejja Robbin...


Kommentarer
Postat av: "Världens bästa mamma"

Woaw....va snygg du ska bli....puss

2009-06-07 @ 16:34:43
Postat av: Anonym

Faan jeansen har ju fel storlek... ha ha ha



Du ska väl ha 31 snart!?

2009-06-08 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0