Svar till Björn..

Björn skev en kommentar om att jag tog in midjan lite på en modell som jag fotade, och förut skrev jag att jag vädrar göra modeller smalare..

"Men hey! Var det inte du som skulle sluta göra modellerna smalare? Det verkar fattas något över linningen på vänster sidan av bilden :-) Får man fråga vad du har gjort för justeringar för att få looken till höger??? Keep up the good work!"

Jag vägrar dra in större delar som lår, midja m.m. Men när det är en liten valk som blir när man posar har jag inget fel att fixa så det ser normalt ut...

Är det ok ?


Denna "fett" valk blir när jeansen sitter åt för mycket och när hon böjer sig åt höger.. Då tycker jag det är ok att ta bort den...

Kommentarer
Postat av: Björn

Tackar för svaret. Jag tycker också att det är helt ok att göra sådana redigeringar. Kunde bara inte låta bli att kommentera det. Är dock fortfarande intresserad av vilka justeringar du har gjort på den högra bilden....

2009-07-28 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0