Kommer hända mycket nu..

Tack alla för väldigt bra och trevliga kommentarer jag har fått! För inte så länge sedan så frågade jag er bloggläsare vad ni ville att jag skulle skriva om, och fick väldigt mycket tips om vad ni vill läsa.. Och här e det som ja nu innom några dagar kommer börja skriva om;

- Allt runtomkring modellen, hur jag jobbar, hur jag får modellen att slappna av, hur vårt första möte ser ut, hur vi går igenom upplägget av plåtningen, samt lite hur man ger en modell lite direktiv under en plåtning, och hur man får henne att känna sig avslappnad!

- Sen även visa mer retusch tips

- Studio tips..

Vad tror ni om detta ?


Kommentarer
Postat av: susanne

Studiotips blir jag särskilt GLAD för!!!



Bilder på hur blixtar står osv...



Jag tycker att det är svårt att variera hur folk ska sitta och stå.

Svårt att ljussätta bra men det är väl övning och mer övning.

2009-07-01 @ 07:11:42
URL: http://ihuvetpaentant.blogspot.com
Postat av: MarcuS

Låter kanon!

2009-07-01 @ 08:27:12
Postat av: Anders

Håller med! Studiotips (placering av alla prylar) samt retusch och efterbehandling är det som står högst på önskelistan.

2009-07-01 @ 10:34:18
Postat av: Peter

Låter jättebra!

2009-07-01 @ 11:14:33
Postat av: Jörgen Lundh

Ljusmätning och ljussättning utomhus.

2009-07-01 @ 12:43:23
URL: http://www.studiomix.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0