Tillbaka på Koh Samet

Nu äntligen har jag kommit tillbaka till Koh Samet, otroligt skönt.. Har åkt ner hit med polaren Jajje..
Bor på samma ställe som jag bodde när jag var här med mamma & pappa, Tonsak Resort, rätt dyrt, men jätte fint, och väldigt nära stranden, 5m kankse.. Men imorgon blir det Cheep Charlie, efterson jajje vill bo billigt.
Då bor vi för 800 Bath natten med AC och TV, men då 200 m ifrån stranden..

Tempen är idag ca 32 grader och lite moln, men inte tillräckligt för att få lite skugga, det är sjukt varmt..

Ikväll blir det en liten förrest på våran altan med 3 andra svenskar, sen blir det fest på Ploy Bar & Resturang som ligger mitt på stranden.. Party party..


Jajje på piren till koh samet

Koh Samet igen, såååå nice...



TonSak Restort, Bunge för 3000 Bath natten, lite dyrt, me men..


Jajje surfar lite vid bungen..


Koh samet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0