Party Party, bakis bakis..

Igår var det fest på Ploy Bar & Resturang, grymt party..
Åt där först med några som vi träffade när vi kom hit till Koh Samet, en svenska tjej, en tjej ifrån Usa, Engaland och två grabbar ifrån England också, såå sjukt roligt och träffa nya vänner..

blev sjukt mycket igår, buckets, tiquila, öl, ja allt man kan tänka sig...

Men jävla Jajje kom hem 06 imorse med två svenska tjejer som var piss fulla, och inte faaaan vad dom snygge heller, jävla skabb. Somnade om efter 10 min, vaknade 09.00 gick upp och åt frukost, då låg jajje och kramades med dom två tjejerna, hahahahaa. jaja, ska snart sparka ut dom...


Trådlöst intewrnet på Resorten.. bra skit..


Jag och en svensk tjej, Tina som vi träffade...


Tjej ifrån england och Usa,, rätt trista tjejer..


Jajje och en Thaitjej som satt granne vid middagen..


Mr Tee, en Thaiare som jag känner sen tidigare och som jobbar på Ploy bar..


Jajje och två tjejer, blääääääää. Fick faaaaan inte sova när han kom hem
06.00 och var piss full...

Kommentarer
Postat av: Tutten

Dom hade ju kläderna på sig.

Eller ok, man ser ju inte uuuuuuunder täcket!



Vilka lirare.. hahah

2009-01-04 @ 21:39:42
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: jennie

haha! men så när du sa fula hade jag förväntat mig mycket värre haha

2009-01-05 @ 15:20:00
URL: http://www.glife.se/missjennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0