Från vardagsrum till fungerande stuido..

Imorgon, fre, lördag & söndag är det plåtningar som gäller.. Har fått in lite folk som vill göra mode, fashion och porträttbilder.. Betaljobb är alltid välkommet *skratt*

Ifrån fräsht vardagsrum till fungerande stuido tar mig ca 20 min. Först hyrde jag studio varje gång jag fotade, men eftersom det kostar runt 1500 kr för en dag att hyra så blev det knappt inte över några kronor när jag hade betalt stuidohyran, så det blev att köpa blixtar och allt som behövdes för att skapa grymma bilder på ca 15 kvm..

För mig fungerar det toppen att fota hemma, kanske lite orutinerat, men när man ändå kan skapa lite grymma bilder hemma som i en stuido för 1500 kr så väljer man ju klart att fota hemma...

Imorgon blir det att fota en vän till min make-up tjej Matilda som jag jobbat med flera ggr tidigare..


Lite stökigt, haha..


färdig stuido med 3 blixtar på mindre än 20 min...


Så blir ljuset i Stuidon, grymt bra! imorgon blir det detta
tema, men då med en modell..



Kommentarer
Postat av: anna

ljuset ser verkligen snyggt ut! Det + en tjej som sitter helt galet snett och ihoptryckt mellan armstöden. m MMM fint!

2009-01-29 @ 22:09:16
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0