Bankkonto & Visa kort i Bangkokbank

Nu har jag fixat så jag har både Bankkonto samt ett Visa kort här i Thailand till Bangkokbank, faktiskt rikigt smidigt.. Lätt och föra över pengar ifrån Sverige, så man har pengar här när man kommer ner, så slipper man onödiga utagsavgifter. Egentligen tror jag det är väldigt svårt för en falang att öppna konto här, men eftersom vi köpt lägenhet här så hjälpte hon som har byggt huset att öppna till oss..

Aja, detta är näst sista dagen här i Bagnsean, imorgon åker jag hem till kalla sverige kl 23.45, trisst och åka hem, men men...


Bankbok + Mitt visa kort..


 

Kommentarer
Postat av: Josi

VADÅ trist att åka hem... :p sluta ljug nu!

Ses snart!!!!!!



PUSS

2009-01-08 @ 14:41:09
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0