Vad i helvete nu då ?

Igår köpe jag lite snacks på Maxi i sollentuna, vad hände sen ? Fick massa plast och papper i snacksen som jag svalde, höll nästan på att dö *hahah*

Skrev ett mail direkt till distrubitören..

HEJ, DET ÄR MED UPPRÖRDE KÄNSLOR SOM JAG NU KONTAKTAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mitt namn är Robert Petersson, idag den 17/2 var jag och hjälpa min mor att handla på Maxi i sollentuna..
Köpte då lite egen mat med mig, bla. en påse Maxicanos...
 
Låg i sängen och åt ur eran Mexicanos påse då jag upptäcker att jag sväljer något konstigt, känns inte alls bra i halsen!
Det tar inte mer än 3-4 sekunder så jag upptäcker att jag fått i mig något som inte stämmer. Försöker svälja mer
men det sitter kvar i halsen, får panik då eftersom jag knappt kan andas, så jag springer till badrummet för att skölja ner med vatten!
 
Försöker skölja ner det som fasnat i halsen, GÅR INTE! Det ända jag tänker då är att stoppa ner fingrar i halsen vilket jag gör! Upp kommer en rigäl spya och landar i toaletten, VAD FAAAAN VAD DET UNDRAR JAG ?
 
Efter ett par minuter då jag lugnat ner mig så går jag tillbaka till påsen som ligger på sängen och tittar vad faan det kan ha varit som jag svalde, då ser jag någon som jag aldrig skulle hända mig, men som säker förekommer ibland.
 
DET ÄR EN STOR JVÄLA KARTONG BIT I PÅSEN, SAMT MASSA SMÅ PLASTBITAR, kanske 3-4 st..
 
DETTA ÄR INTE OK, DET KUNDE HA SLUTAT MYCKET MYCKET ALLVARLIGARE ÄN VAD DET GJORDE, TÄNK OM NÅGOT BARN SKULLE HA FÅTT I SIG DETTA!!
 
Jag har nu tagit bilder på detta och tänker bifoga er dom, samt att eventuellt kommer gå vidare med detta...
jag som konsument tycker detta är mycket allvarigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men WTF???

2009-02-18 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0