Thailand om en vecka...

Nästa fredag blir det att åka till Thailand igen, ska bli såå skönt och komma bort ifrån Sverige nu när det är så trist väder och allt.. Blir min 2:a gång i Thailand iår, sist jag var ner var Dec - Jan, då vi fixade lägenheten m.m.

Nu åker jag ner tillsammans med pappa och några vänner för att skriva det sista på min lägenhet *ler* Sen är det klart.. Blir även att åka till koh samet några dagar för att ha "semester" i semestern..

Så under dom 14 dagarna som jag är nere i Thailand så kommer jag att uppdatera min blogg 2-3 ggr per dag, så jag hoppas att många kommer följa mig på resan igen och läsa min blogg..


Jag fixar vatten till köket..


Jag och några polare på en ö ufanför Phi phi island..


Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

Jag kommer också ner den 11:e mars. Sen drar vi till Koh Samet. Det ska bli sköööönt...........

2009-02-27 @ 08:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0