Ny skärm till Datorn..

Visst kan man tycka att man har en stor skärm när man sitter med en bärbar dator på 17" skärm? Iof har jag en bärbar med 15" skärm, sitter mycket och redigerar & retuchar bilder som ni säker vet, och har sett..

Iaf så har jag idag gått och köpt en dataskärm för att kunna koppla in till min bärbara dator, och vilken JÄVLa skilnad det blev, ifrån 15" till en 24" skärm, det är stor skilnad, och framför allt är det nu mycker lättare och redigera & retuchera bilder..

Slänger upp en bild på mitt databord så får ni se skilnaden :)

d

Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

Är det bara storleken det beror på....hihihi....

2009-02-27 @ 17:09:56
Postat av: Världens bästa mamma

Har storleken sån betydelse ? Var det inte kontrasten som blev bättre....hihihi

2009-02-27 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0