Fortsättning på plastskiten i snacksen..

Idag kl 10.15 Ringde Vd`n för det företag som är distrubitörer eller ansvariga för företaget som håller i Snacksen som jag åt igår kväll.. Hon bad så mycket om ursäkt för det inträffade och ville att jag skulle komma till Huvudkontoret som låg vid Wenner grens center i Sthlm..

Åkte dit vid 11 tiden och fick träffa 8 personer som satt i ett konferensrum, där gick vi egenom hur det kunde ha hamnat plast & papper i förpackningen som jag fick... Dom menar på att maskinerna som packar dessa är mycket känsliga för "konstiga" vikter så det inte ska hamn metallbitar elelr något i förpackningen, men mot plast och papper som har samma vikt som snacksen så känner tyvärr inte maskinen av något..

Iaf efter 30 min går jag där ifrån med att bli lovar en regäl ersättning..

Känner absolut ingen mot företaget i sig, men vad hade hänt om en 5-8 åring ätit och dött av detta ? *hum*

Vad tycker ni man kan kräva i ersättning eller hoppas på att man får ? Säg gärna vad du tycker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får nog fri tillgång av snacksen resten av livet ;)

2009-02-18 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0