3 år som modellfotograf..

3 år har gått nu sen jag gjorde min första modellplåtning, det var i en stuido på Södermalm här i Sthlm, och modellen var en tjej som hette Karin. Efter den plåtningen så bestämde jag mig för att då köpa bakgrund och stuidoblixtar, för att slippa betala stuidohyra på ca 1000 kr per dag..

Så tiden gick, det blev båda bra och dåliga plåtningar. Så nu efter 3 år har jag fotat:

Över 70 modeller, allt ifrån naket, gravida kvinnor, mode, fashion, vinterbilder, flygplan m.m., listan kan göras lång. Även Plåtat för tidningar, webbsidor, företag m.m

Dessa bilder är ifrån mina två första år som fotograf:

       
     

Och detta är min sista plåtning som jag gjorde i söndags med modellen Petra, lite har jag väl utvecklas ? haha...


Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Du är ju jätte duktig! Väldigt fina bilder.

Frågar du mig? Fan jag älskar att bli fotad... hur går vi till väga?

2009-02-04 @ 00:48:06
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Julia

riktigt snygga bilder, gillar verkligen den vänstra längst ner :)

2009-02-26 @ 10:56:38
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0