273 bilder ska bli 8 st..

Efter en plåtning kan de bli mellan 200-800 bilder om man har otur, eller hur man ska kalla det. Beror ju helt enkelt på hur bra modellen är egentligen. Har  man en erfaren modell som "sätter" dom flesta poserna så går en plåtning mycket snabbare och det blir mindre bilder att välja bland..

Plåtningen med Johanna fick efter 2 timmar ca 273 bilder, av dessa ska jag välja ut ca 8 st som jag ska redigera och retuchera..


273 bilder ska bli åtta, bara sitta noga och titta ut dom..


In med bilderna i Photoshop sen, och börja jobba med dom.. En bild
kan ta ifrån 5 till 50 min att jobba med, beroende på...

Kommentarer
Postat av: anette

hej där mkt fina bilder o fin blogg ,jag heter tobeornot på glife ha fin dag kramiss

2009-02-11 @ 00:58:42
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0