Trevliga kommenterar

Det är extra roligt och skriva blogg tycker jag när man får sådana här kommentarer i sin blogg;

OJ VILKA LÅÅÅÅÅÅNGA INLÄGG DU SKRIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAN VA DIN BLOGG E TRADIG!!!! INTE KONSTIGT ATT INGEN SVARAR PÅ DINA INLÄGG PÅ BACKPACKING. DU ÄR SÅ HIMLA SORGLIG!!!!!!!!! JÄVLA CHARTERTURIST!!! MALLORCA PASSAR NOG DIG BÄTTRE. FY FÖR DENNA MENINGSLÖSA BLOGG.

Tror nog personen är lite avis att jag kommer vara i Thailand i 5½ månad... Eller vad tror du ?

Enligt IP nummret så är det nog en BITTER JÄVLA skåning som sitter på en COMHem anstlutning och är trött på livet bara för att han inte får ut och resa, hahahhahaha...

Tycker faktiskt det mer roligare och blogga, om min blogg stör någon som i detta fall. Sen verkar ju personen varit inne några ggr och skrivit såhär, HÄRLIGT, fortsätt, så får jag ännu mer besökare! HAHAHA.


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Rena avundsjukan .....och ngn som kanske har alldeles för lite att sysselsätta sig med ... idiot rent ut sagt ....

Du har en bra blogg !

2009-12-03 @ 18:43:06
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: vexy

inget att ta åt sig över; är nog bara avundsjukan som talar.

tycker din blogg är bra; gillar dina bilder - lika mycket som snacket om thailand. åker själv dit den 27 januari.

2009-12-03 @ 21:43:07
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0