Tillbaka till Koh samet..

Nu är jag tillbaka på koh samet igen, men denna gång har jag med mig mamma, pappa & min vän Jonas. Här ska vi stanna i 3 nätter, sen blir den bangkok och ner till koh lipe som ligger vid malaysia.

Rikgit skönt och vara tillbaka på Samet igen, vädret är tipp topp, 35 grader typ och strålande sol, inget och klaga på typ... Båtresan till koh lipe ifrån Ban pie var sådär, sjukt höga vågor och en jobbig båttur på 20 min...

Slänger upp lite bilder...


Speedboat ifrån Ban Pie, 1000b för 4 pers..


Påväg till koh samet, kolla hur mamma ser ut, hahahhaa..


Stranden vid koh samet, underbar..


Våran bungalow, 1m ifårn stranden, sååå mysigt..


Jag & mamma vid våran bungalow..


En nöjd pappa på stranden...

Kommentarer
Postat av: Maja

men asså är det nästan magrutor vi ser eller? =)

2009-12-19 @ 20:04:32
Postat av: Anna

Ser riktigt ljuvligt ut vid stranden i koh samet !!!

2009-12-19 @ 21:00:43
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0