Tillbaka i lägenhten, imorgon åker jag till Koh Lipe...

Tillbaka i lägenheten i Bangsean. Nyss ätit middag med päronen och Jonas, även betalt räkningar, roligt, haha.. Nu blir det och packa, för imorgon kl 0400 på morgonen så går taxin till flygplatsen, och sen flyger jag och jonas ner till Hat Yai, sen vidare till Koh Lipe som bara ligger 1 timme ifrån Langkawi.

Har bara hört otroligt bra saker om Koh Lipe och hur oerhört vackert det är! Så det är med spänning som jag ser fram imot det..

Imorgon kommer jag då blogga ifrån resan till Koh lipe, vi kommer vara där ca 1430 Thai tid..

Här kommer iaf lite bilder ifrån hemresan ifrån koh samet!

GODNATT!!


Sista bilden innan vi lämnade koh samet, men åter tillbaka här efter den 6:e jan tror jag...


Lämnar koh samet med en speedboat..


Mot fastlandet...


Tanka lite gas.


Thule lappland, made in Sweden, hahahaa.


I Bangsean där vi har lägenhet finns det ett stort köpcentrum med lite butiker, här e en sportbuktik. Roligt och se skor när man själv har jobbat med det en gång i tiden..


Mitt lilla kontor, två datanördar sitter på varsin dator och små fixar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0