Synden straffar sig själv..

Va faaan behöver jag ha så bråttom när jag ska vara borta i 5½ vecka med att bli brun ? Brun kommer jag ändå bli under resan, inge snack om det! Nä, då är man så jävla dum att man redan dag 8-9 kör med Hawaiian Tropic och smetar in sig i någon jävla bög olja så man ska bli brunare och fräshare, men va faaan, det gör ju bara så huden kokar och sen fick jag små små blåsor på brösten och så, jävla piss!

E man så jävla fåfäng att man vill bli brun på 8-9 dagar? Idiotiskt när jag har 28 dagar kvar att vara här, men men. Man lär sig av misstagen, nu blir det inge solning på 2 dagar typ, får sola rygg och ansikte..

Lite brun har jag iaf blivit på 5 dagar jag solat..


bögigt, jag vet...





Kommentarer
Postat av: Anna

Tat försiktigt !! Du kommer va som en choklad när du kommer hem !! :)

2009-12-18 @ 10:37:32
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha bögolja

2009-12-18 @ 16:59:03
URL: http://jenkaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0