Härlig middag..

Idag bjöd jag, mamma & pappa Stig och hans Thailändska fru på middag, hon tog oss till ett rikigt Thai hak där det bara var Thai på menyn. Såg inge vidare ut, men maten var sååååååå go.

Vi åt friterad fisk, stark tom yam koon soppa, fisk soppa, då menar jag fisk soppa, kykling, ja vi åt mellan 8-9 rätter, så gott och såååå billigt.. När notan kom in var den på 1150 bath, ca 230 kr, inkl 4 stora öl också.

Vad säger man ?

Nu blir det och kolla två filmer och kankse spela buzz med mamma & pappa på playstation 2, haha.
GODNATT!


Typ våra "gannar" nedanför våran grannes balkong..


Stig till vänster, min gammla chef till höger, mamma & pappa..


massa mat på bordet, då menar jag massa mat, alla åt av allt, så äter man i Thailand..


Detta är en rikigt fisk soppa, var den go? NEEEJ!, men var tvungen och smaka...


Notan på 1155b, bra gott & billigt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0