Bilbatteri + omvandlare = portabel studio...

Istället för att köpa dyra bärbara blixtagregat för sådär 23.000 kr eller så, så kan man köra en egen liten variant på det. Du köper ett vanligt bilbatteri, sen köper du en omvandlare med "riktig" sinuskurva, koppla ihop allt, sen har du en portabel stuido som med en 300 Ws blixt får ut ca 400 exponeringar på full effekt..

Bra skit va ?

Fotade nämligen Amina, en otroligt cool, sexig & ball tjej igår ute vid Ekerö, gjorde en galmour & bikini plåtning, och då använda jag detta, fungerar toppen...




Bilbatteri & omvandlare i en och samma "burk" praktiskt..


Så ser det ute, kankse inte världens snyggaste burk, men men....

Kommentarer
Postat av: susanne

Får jag fråga en sak....när modellen står med havet i bakgrunden....har du använt den stora blixten som syns på bilden där hon är lutad vid trädet?

2009-08-07 @ 10:45:36
URL: http://ihuvetpaentant.blogspot.com
Postat av: Stefan Wallin

Smart med Bilbatteri & omvandlare det ska jag lägga på minnet att jag inte har tänkt på det.

2009-08-09 @ 01:11:50
Postat av: Johan

Bra grej med omvandlare. Jag har funderat på samma sak men inte kommit till skott. Var köper man en omvandlare? Hur många blixtar uppskattar du att en laddning klarar av?

2009-08-12 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0