Varför får man ångest ?

Inatt har jag inte sovit många timmar, har legat och fryst hela natten under täcken *brrrr* Känner mig helt matt och slut i kroppen, vette faan vad det är? en förkylning på gång eller ? Hur som helst så får jag iaf ångest, chefen kanske blir arg, blir fel i planeringen när det gäller jobb, jobbet hinner inte bli färdigt i tid m.m. sådana saker gör att jag faan får ångest av att säga att man är sjukt och inte kan jobba!

Vad ska man göra i detta läge ? Jag funderar på och bita ihop några timmar och se hur det fungerar, jag kan ju trots allt kankse känna mig bätrre om någon timme eller så..


Kommentarer
Postat av: Sanna

krya på dig

2009-04-15 @ 06:14:16
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Världens bästa mamma

Åk hem och lägg dig.....krama kudden

2009-04-15 @ 08:34:04
Postat av: Emelie

Oj då inte bra, ta det lugnt och försök att inte tänka på att du blir sjuk, då blir man sjuk=D.

Krya på dig=)

2009-04-15 @ 09:55:57
URL: http://emeliefrenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0