Thailand, snart dags och boka..

Snart är det dax och boka in Thailand om man vill komma rätt billigt undan, ju tidigare desto bättre! Jag själv funderar snart på om man ska åka 2 veckor i Sep, och sen 6 veckor i Jul & nyår. Vi får se... Vore faktiskt rätt skönt att åka efter svenska sommaren 2 veckor, sen är man hemma och jobbar två månader, sen åker man igen, det gjorde jag förra året, och då går tiden så snabbt här hemma i Sverige..

Iaf vill jag rekomendera kanske världens bästa resebyrå här i Sthlm, Jordenresor heter den! Så sjukt bra service, jätte trevliga personer som jobbar där, ja allt är toppen! Ringer ni dom så lovar jag att ni inte blir besvikna på något sett!
Kommer alltid att boka mina resor där igenom, där har man alltid en personlig kontakt , och det är mycket värt!
Puss på er, Leck & Peter..


www.jordenresor.se

Drömmer mig bort till Thailand igen, denna gång jag åker ska jag besöka delar som jag inte varit på tidigare!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Bokade häromdagen, fanns biljetter med Thai till BKK , 5800kr t/r i September på nätet.......



fast mellanlandar bara där , drar till grannlandet och fotar i 2 veckor

2009-04-14 @ 01:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0