Godmorgon, snart helg..

Godmorgon alla bloggläsare, bara två arbetsdagar kvar, sen får man ligga lite längre på morgonen och krama sin kudde.. Skönt va ? Sökert fortfarande någon frivillig som vill plåta mode & fashion bilder nu på lördag eller söndag ? Någon där ute finns det väl som vill ha några fräsha bilder på sig helt gratis, annars gör jag ju bara betaljobb, så passa på nu....

Idag blir det att jobba på Söder, renstierndsgatan, riktigt jäkla bökjobb, riva gammal tapet och sånt skit, Nä, det finns bättre jobb om man säger så, men pengar är ju ändå pengar..

I eftermiddag så ska jag visa lite knep i Photoshop, jag sa det igår, men igår hade jag fullt upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0