Funderar lite på Thailand igen..

Funderar lite på vad jag ska besöka nästa gång jag åker ner till Thailand.. funderar på att åka i Jan/Feb, hittade biljtter för under 8000 kr, det är sjukt billigt om du jämnför det med förre årets priser då biljetterna kostade runt 10000 kr..

Iaf ska jag nog besöka:
Koh samet
Koh chang
Phuket
Phi phi
Koh lanta
Koh samui
Koh phangan
Koh tao
koh maak

Varit några gånger tidigare på dessa ställen, vissa är sååå sjukt vackra! Sen har jag ju kompisar som bor och jobbar på några av öarna!

Vill du följa med ?



Kommentarer
Postat av: maja

eller 15 800=)

2009-04-16 @ 21:00:00
Postat av: Världens bästa mamma

Jag vill följa med..............

2009-04-17 @ 07:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0