Bada med delfiner..

Satt och tittade igenom lite bilder på datorn! Hittade då dessa bilder, där mamma fick en jul klapp av mig och pappa att dyka och simma med delfiner på Kolmården! världens bästa mamma blev så glad att hon nästan började grina..

Men efter 6 mån så bokade vi då in mamma på denna upplevelse som var en hel dag!
Här e lite bilder...

Så mitt tips är, Ge bort ett upplevelse på Kålmorden till din käraste, mamma, pappa, sysrer, bror m.m. Lovar att det blir en uppskattad pressent!

     
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Förstår att det var uppskattat :)

2009-04-21 @ 20:21:17
Postat av: Världens bästa mamma

Oh, vilken upplevelse det var........min högsta önskan gick i uppfyllelse...en tår trilla från min kind...tack "mammas lilla pojke"..........

2009-04-21 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0