85 modeller senare...

Idag gick jag genom en lista som jag har på min dator där jag skriver ner exakt hur många modeller jag fotar, och vad för teman m.m. som vi gjort... Så idag exakt har jag fotat 85 modeller. Jag har hållit på med modellfoto i bara 3½ år..

Tänkte visa en bild på min absolut första modellplåtning och min sista plåtning, så ni kanske ser lite hur min utveckling har varit...Främst så är det väl ljussättningen och retuchen/redigeringen som jag utvecklas mest i, men även att ge alla modeller tips och så, så att dom känner sig bekväma..

Jag skulle vilja kunna visa mina 10 i topp bilder, men det är såå sjukt svårt och bestämma sig, kankse ni får vara med och hjälpa till och säga vilket ni tycker är den bästa bilden jag gjort, men det får bli ett senare inlägg här på bloggen..

Slänger nu upp två bilder, den första bilden är på min första modell, Katrin, sista bilden är ifrån min sista plåning med Carolina..


Min första modell, Katrin..


Min sista och min 85:e modell, Carolina..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0