Sol & bad på Koh Samui, chaweng beach..

Gick ner idag till beachen redan kl 9, mår rätt bra idag trots en hård kväll igår med fest på VikingBar.
Har nu legat på stranden 3-4 timmar, är tillbaka på rummet nu.

Vädret är mycket sämre här på Samui än på Samet och i Bangsean, men ändå skiner solen, men det finns mycket mörka moln runt om, men inge regn..

För mamma & pappa går det sakta med säkert i lägenheten, pappa börjar blir bättre!

Skriver lite senare som vanligt, höres!


Stranden på koh Samui, Chaweng beach..


Ser blek ut, men det är jag inte, hahaha.


Min vän Maja, lite seg idag e hon....


Hunden som varit med oss hela dagen typ..


Kommentarer
Postat av: Anna storasyster

Jag anropar Maja!!!! Jag hoppas att jag gör rätt, är inte så hajj på data och bloggar, men jag vill allafall nå fram till Maja. Det är storasyster som skriver. Klockan är 7.50, jag o Idris sitter i köket och "degar" alltså med deg, inte slappar. Vi har redan hunnit med mycket den här morgonen. Kl 6.30 var det uppstigning och byte av BAJSblöja med suddiga ögon. Härligt förkylningsbajs som luktar extra smarrigt! Lite bompa och välling på soffan medans jagfixa kaffe fort som fan.Sen leka vid diskbänken med vatten och kastruller, hälla en skål mandlar o russin på golvet, sätta sig o äta dom blandat med snor, Idris alltså. Jag har satt ihop en sodastreamer, satt på tvätten och ätit müsli. Så nu e klockan 8.00 och dagen har bara börjat.knappt.. Och ett hjul på vagnen har pajjat så jag vet inte hur tungt det kommer bli att åka tåg till mam o pap med två barn, idag är nämligen kalkonmiddag.. Men vad gör man inte för lite turky:) När Selma har vaknat ska jag hoppa i badet med Idris. Men jag måste ändå säga,sorry robban,skitsnack, att jag hellre är här i org kaos än super tills jag spyr som robban verkar göra. Det är ju det enda han skriver om. Nördigt:) Men en härlig Thaisemester med dig Maja, och kanske bara Selma, bara tjejer, skulle vara underbart mysigt. Kanske en vacker dag,vem vet inte du vem vet inte jag kanske lisa ekdal vet, hi hi. Det är väldigt vackert här hemma, frostvitt och liite snö och fin sol. Det blir så ljust o härligt ute, fast kallt! Så Maja,jag hoppas du inte super på samma vis som robban, drick lagom säger syrran- partybroms/hemmamamma med två små.. Sån e jag! Jag har faksiskt oxå varit på koh samui... Vad gör ni på nyårsafton?? Maja, va försiktig, på riktigt.. Kan skriva hur länge som helst men nu måste jag snart gå vidare med mina sysslor om det inte ska bli stressigt. Så vi hörs igen om jag har gjort rätt här vill säga.? Härligt med sol Maja.. Sköt om dig- vi hörs. Stor kram!!

2008-12-26 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0