Julafton med middag, nu på väg till koh Samui

Igår var en trevlig Julafton med middag med mamma, pappa, vännen Maja, och sen kom min gamla chef ner.
Blev middag på "Dansken" Soi2 igår, otroligt bra mat för liten peng..

Idag ska våra möbler komma ifrån Index och levereras till våran lägenhet, pappa ligger i hög feber, mamma e trött, undrar hur det ska gå nu när jag inte är där och styr upp något, hahaha..

Nu är jag iaf på väg till Koh Samet, sitter på Bangkoks flygplas, i Bangkokairways lounch, gratis internet, mat, dryck, ja till och med fotmassage idag.. Flyger går kl 10, hoppas landa runt 11, kankse på hotellet vid 11.30.

Ikväll kommer det iaf bli fest på VikingBar, där jag känner några Thaiare som jobbar, ska bli roligt och träffa dom igen!
Vaknar väl upp imorgon och kommer vara bakis, men men...


Middag på Soi2 igår, "Dansken"


Lounchen på Bangkok flygplats, rätt soft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0