Godmorgon godmorgon..

Vilken morgon, mamma ringer tidigt och säger att pappa är fortfarande jätte dåligt, han kommer åka in akut idag igen till sjukhuset där han måste ta massa prover och se vad det är han har åkt på..

Han får inte behålla någon mat alls, och har haft feber nu i 5 dagar, låter inge vidare.. Mamma vill att jag kommer hem och hjälper till i Bangsean, men vadå ? jag e med Maja här nere på Koh Samui, och idag ska vi til koh Phangan.

Måste lösa dethär på något sett, vette faan hur bara. Känns fel och bara lämna maja här, men å andra sidan så är min pappa sjukt dålig, klart man vill vara där och stötta han..

Men vi får se hur det blir, måste isf boka om min biljett till Bkk, och massa tjaffs...

Snart kommer iaf min minibuss och hämtar upp oss, får se hur vi gör då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0