Fest Fest, Fylla Fylla..

Bakis idag ? Nej nej, inte så varligt som jag hade trott när jag gick och la mig inatt kl 02.30.Blev en hel del sprit igår på Vikingbar i Chaweng (koh samui) Har varit där 4 år irad nu och det är samma tjej som jobbar kvar, jätte roligt och träffa henne samt träffa massa andra svenskar..

Igår träffade vi massa ifrån Knivsta, rätt sköna killar som direkt hoppade på Maja, hahaha.

Blev väl otroliogt mycket sprit, massa shots, men jag spydde efter varje, kankse därför jag mår så bra!

Mamma & pappa e kvar i Bangsean, pappa var på sjukhus igår eftersom han haft hög feber nu i 3 dagar och inte
får behålla någon mat, han fick massa piller och blev hemskickad, nu mår han lite bättre..Mamma är förkyld och lite feber, igår kom alla möbler, det såååå jäkla snyggt sa mamma & pappa, får hoppas på det!

Nä, ska ner till Stranden och vila lite nu, hör av mig senare..


Blev Mcdonalds faktiskt innan vi gick ut, smakar lika som Sverige..


Full som en kastrull, delade ut massa teqila igår...


Maja omringad av massa killar, haha...


Några Tiqila, haha...

Några trevliga svenskar som vi festade med..


ska jag ta henne på brösten ? ser så ut, men nej nej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0