Varför fota bröst och halvnakna tjejer ?

Jadu, nu tänkte jag förklara lite varför jag fotar bröst och halvnakna tjejer med silicon som ligger på en säng och ålar sig, eller försöker hitta en pose som ser så porrig ut som möjligt!

Grejen är väl den att jag kanske inte direkt vill plåta den typen av bilder, iaf inte nu när jag har hållit på med fotografering i ca 4 år.. Men först i början tyckte man ju det var häftigt och göra sådana, man ville väl kanske göra bilder som Bingo rimèr..

helena  g

Men eftersom åren går och man utvecklas som fotograf så utvecklas även sinnerna för fotografering, man kommer på nya idèer, nya teman, nya sätt och tänka kring fotograferingen!

Men helt ärligt så är det ändå rätt roligt och skapa bilder där tjejer/kvinnor visar sin kropp på bästa sett..
Att få göra rikigt riktigt bra bilder där det är lagom av allt, och att folk verkligen tycker bilderna är bra, det är det som gör att jag fortsätter med min fotografering.

Skulle aldrig ha fortsatt med fotograferingen om jag inte fått den possitiva reaktionen av mina bilder genom året, det är det som gör att man fortsätter och fortsätter skapa bra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0