Thailand dag 3

Idag var det bra väder, ca 33 grader och sol.
Låg 2 timmar vid poolen och solade, det räckte för att få första färgen på min bleka kropp..

Blev en tur med moppen också, närmare bestämmt Sirascha, bra och sjuuukt billig shopping där...

Slänger upp lite bilder nu...
Mitt internet i Lägenheten är sjuukt långsamt, tar 45 min och lägga ut 3 bilder, sucks..


Patrik & Lena på moppen...


Index shopping Mall, rikigt snygga saker finns att köpa här...


Piren vid Sirascha..

Snart kommer Min älskade älskling ner hit till Thailand, ska bli mysigt, skojjigt och roligt att hon kommer ner, då börjar den "riktiga" semestern...

Love yuo Darling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0