Shopping

Eftersom jag i så förtjust i Buddha och dess religion så köper jag alltid med mig några buddha, antingen för att spara själv eller för att ge bort till vänner...

Så är det någon som vill ha, eller köpa en buddha för självkostnadspris, så hör av dig *hahahha*


Dessa är gjorda i "mässig" ? Iaf väldigt tunga och den stora är ca 52 cm hög...


Trä buddha, största är 65 cm, dom andra lite mindre...


och några klockor blev det....

Aja, jag slänger väl ut bild på min tatuering som jag gjorde också, sen åkte jag upp till en tempel i Bangkok och fick dom välsignade av en munk, dock mins jag inte namnet..



Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

Jag säger bara....oj oj....nu får det i alla fall vara bra ?????

2009-09-28 @ 14:49:17
Postat av: Ulrika Bylund

Jag har en hund som heter Buddah.....han är just nu i onåd så du kan få köpa honom för en femma! hahaha!

2009-09-30 @ 14:18:31
URL: http://disab.wordpress.com
Postat av: Oscar

Skojjig blogg, halkade in via backpacking.se.

Helfräna tatueringar, även om dom doftar lite Angelina :)



Fortsätt blogga, kul att följa.

/Oscar

2009-12-04 @ 09:31:21
URL: http://lightweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0