förlåt mamma...

Ligger nu i sängen i våran bunge, ca 1 m ifrån stranden, såå mysigt.. Peter sitter på altanen och dricker bira.. Ska slänge upp lite bilder nu bara..

Annars är allt toppen, synd och klaga när man är i Thailand....

Sen måste jag säga förlåt mamma, jag har gjort en eller kanske flera taturingar, men dom är sååååååå fina och vackra, det är mest buddistiska tecken, små och bra, så en en gång mamma, förlåt, säg inget till pappa, hahahha,...

Ha det nu bra alla vänner där hemma i sverige..

puss & kram ifrån 33 grader.








Kommentarer
Postat av: Lenispenis

men robban va fan...inte flera tats nu.... jag lider med din kära mor ;-)

2009-09-24 @ 18:24:57
Postat av: Lenispenis

men robban va fan...inte flera tats nu.... jag lider med din kära mor ;-)

2009-09-24 @ 18:25:08
Postat av: Johan.se

Underbart att se bilder Robban! Nyfiken att se de nya tatueringarna när de läkt till sig också. Njut av semestern nu. Din kompis i Göteborg

2009-09-24 @ 22:40:40
URL: http://www.johan.se
Postat av: Världens bästa mamma

"Mammas Lilla Pojke"........tror du inte att jag har förstått att du skulle "tatta" dig....men men det är din kropp.....älskar dig i alla fall...

2009-09-25 @ 08:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0