36 grader i Thailand

Nu äntligen har jag fixat internet, alltid lika struligt och få saker och ting att fungera här i Thailand.. Iaf så är jag nu i Bangsean där lägenheter ligger.. Det är 36 grader och sååå varmt, lite moln.. Men synd och klaga kankse ?

Iaf så var vi idag på Bangkok Bank för att fixa med överförning m.m. Imorgon ska jag åka med min vän Fido som också köpt lägernhet, vi sak till Index och lite andra ställen för att handla möbler, tv m,m till hans lägenhet..

Nu e kl 21, och jag ska strax kolla lite film innan jag ska sova!
Hörs mer imorgon, roligt att det nu är så många som läser min blogg, puss & kram på er ifrån ett varmt Thailand...

       


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag:)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :) Och har du lust får du gärna bli medlem på sidorna jag har bildlänkat till längst ner i min meny :)

2009-03-09 @ 14:43:53
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta ett kort på sjuklingen...stackars han....krama honom från mig...ingen puss...ju....

2009-03-09 @ 14:45:54
Postat av: anna

låter inte helt fel med 36 grader hehe..skoj att se lite bilder! hoppas allt är bra med er! puss.

2009-03-09 @ 15:55:10
Postat av: M..M....

Åh vad skönt med värme... Är så trött på detta slask vi har i sverige... Men ha det så bra! Puss & kram

2009-03-09 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0