Bye bye Koh lipe, nu till Koh Ngai

Idag kl 1000 lämnade vi ön koh lipe för att ta oss till en ö som heter koh Ngai.
Hade pratat med några svenskar om att den ön var super trevlig och lugn.. Så jag och jonas bestämde
oss för att boka en natt där..

Iaf så blev färjan till Koh ngai försenad med 1½ timme, som vanligt när det gäller thailand..
När vi väl åkte ifrån koh lipe så passerade vi några rikigt jäkla fina öar som jag verkligen kommer att
stanna på nästa gång jag kommer ner hit..

Slänger upp lite bilder, har inte så mycket bath kvar på min telefon, så jag hinner inte skriva mer..


Varin resort på koh lipe, kan jag verkligen rekomendera till er som ska hit..


bye bye koh lipe..


Alla ville sitta på soldäck, tur att man var först..


Koh Laoliang i bakgrunden, såg inte så mycket ut, men vilken jävla paradis ö, hade gärna velat stanna här, men synd, får bli nästa gång..


Såhär såg ön ut när man rundat den, såååååååå jävla fint, och inte mer än 4 personer på stranden, helt öde, men ändå några bungar.. Hit ska jag nästa gång..


Fastlandet i trang, här fick vi byta båt och vänta, tog 45 min innan våran båt som skulle ta oss vidare till koh ngai kom.. Den som väntar på något .......


Alla fick gå av båten och vänta..


Innan man kommer till koh ngai paserar man den kända ön Koh mook, stranden var fin, men mycket speedboats där..


Den lilla piren vid ön koh Ngai, äntligen framme efter 5 timmar ifrån koh lipe..


ifrån piren är det sedan longtail båt som gäller, tar 10-15 min till hotellet där vi ska bo..


www.kohlipethailand.com där finns massa info..


Kommentarer
Postat av: resarn

koh Ngai har jag lagt till i öar som ska besökas efter läst dina inlägg! Fortsätt tipsa om öar!:)

2009-12-28 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0