SÅHÄR GÖR JAG!!!!!

Nu för första gången kommer jag visa hur jag, direkt ifrån kameran tar en bild, redigerar & retuscherar den till en färdig glamourbild..

Filmen är 15 min lång, och är uppdelad i två delar, dom två delarna hittar du här, samt en före & efterbild... Tyvärr inget ljud som försklarar hur jag gör, men hoppas du ser hur jag jobbar med dom olika justeringar..

O.B.S
I Retusch filmen så läger jag fokus på att ändra färger och nyanser i bilden, för att få en sköna glamourfärger, lägger inte ner så mycket och visar hur man gör hudretusch, (tar väl bort liter störande saker) så är detta bara ett exempel på hur man kan göra för att få lite coola & fräsha färger i en glamourbild..

Vad tycker ni ?

Del 1



Steg 1 är ju att öppna bilden i Lightroom, dra lite i spakarna där som ni se, sen till Photoshop...

Del 2


Steg 2 är ju att öppna bilden och redigera den i Photoshop, samt leka lite med färgerna där..

Slutresultatet blev såhär.



Före & efterbild, klicka för att få se den större..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0