kvantitè eller kvalitè ?

Jag är ju med på sidan, modellbilder.se, där fotografer, modeller, make-up artister m.m. kan snacka med varandra, göra plåtingar m.m. Men ibland blir man bara så trött på vissa...

Vissa modeller verkar inte ens bry sig om vad för bilder som läggs ut på dom, skit bilder, oredigerade bilder m.m Bara dom får många bilder på sidan verkar det som, lika så fotografer, finns vissa fotografer som gjort mellan 200-400 plåtingar, och tror du dom har utvecklasts ? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Aja, nu har jag iaf skrivit av mig lite...

//Robert

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är första gången jag är inne på din blogg efter att ha läst om den på fotosidan.se - så min kommentar handlar egentligen inte om det här specifika inlägget. Jag ville bara säga keep up the good work. Oerhört inspirerande och lärorikt att läsa om dina fotningar. Alla behind-the-shot-bilder tas emot med ett stort leende. Fortsätt så!



Postat av: Ulrika Bylund

Alltså, jag kan bara hålla med dig! Vad lägger folk ut för bilder ibland? Bilder som ser ut som en fyraåring som tagit t ex. Dåligt ljus, konstig modell osv osv. Näää usch!



Jag säger inte att jag är bra på att fotografera - men jag lägger inte upp på www.modellbilder.se heller! (inte ännu i alla fall)

2009-08-04 @ 20:37:58
URL: http://disab.wordpress.com
Postat av: Mats

Sen är ju lite ödmjukhet bra också. Rätt många som anser att den här typen av glamoufoto är väldigt uttryckslöst, vilket det är. Det spelar på sex, vilket är en kraftfull säljare. Sen är det inte mkt mer. Jag ser ingen komposition som imponerar. Jag ser ljus som är ok och silikon, men sen då?



Dina bilder har sin plats i din genre, men nån speciellt hög klass inom foto kommer det aldrig att få.

2009-08-10 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0